top of page

אילו מסרים שיווקיים ופרסומיים כדאי להדגיש בפרסומות בטלוויזיה?

פרסומות וחסויות במדיה הטלוויזיונית מהווים עד היום את אחד מהכלים המרכזיים

באסטרטגיות הפרסום של חברות ועסקים רבים בישראל. שימוש במדיה הטלוויזיונית

מאפשרת העברה של מספר מסרים שיווקיים ופרסומיים מרכזיים וחשובים.


בשיחות הייעוץ הראשונות שאנו, בשיא מדיה, עורכים עם לקוחותינו, אלו זוכים להכיר מקרוב

את היתרונות הבולטים בשימוש במדיה הטלוויזיונית, על מנת לקדם את מטרות העסק

שלהם.


באותה שיחה, אנו בשיא מדיה מצביעים על מספר מסרים שיווקיים ופרסומיים מרכזיים

שניתן לקדם באמצעות פרסומות וחסויות בטלוויזיה, כשעל אלו העיקריים ניגע בכתבה

שלפניכם.


הצגת מוצרים ושירותים חדשים וייחודיים הנמכרים אצלכם

אנו בשיא מדיה מאפשרים לעסקים קטנים ובינוניים לנצל את המדיה הטלוויזיונית , על מנת

לפרסם ולהציג בפני הצופים מוצרים ושירותים חדשים אותם הם רוצים לקדם.


המדיה הטלוויזיונית מהווה כר פרסום ויזואלי המאפשר להציג בפני קהל הצופים מוצרים

חדשים וייחודים לעסק שלכם בצורה ישירה. חלק מאסטרטגיית הפרסום של שיא מדיה רואה

בתוכניות האירוח השונות במה נהדרת המאפשרת לאותם עסקים להציג את מוצריהם באופן

נרחב.


בתוכניות אלו מתאפשר לבצע הדגמה של המוצר, להסביר לעומק אודות יתרונותיו וייחודו,

להציג סרטונים מקצועיים וליצור דיון עם מגישים וצופים המעוניינים להכיר את אותו מוצר

לעומק.


אנו בשיא מדיה נדע כיצד להציג את המוצרים או השירותים שלכם גם בשידור של פרסומות

וחסויות וזאת באמצעות צוות קריאטיבי מנוסה ומקצועי.


הצגת מבצעים ומחירים זולים

היבט נוסף וחשוב בפרסום בטלוויזיה מתייחס לתקופות בהן אנו, בשיא מדיה, נרצה לפרסם

עבור לקוחותינו מבצעים והוזלות באמצעות אותן פרסומות וחסויות.


לאורך השנה, קיימים מספר תאריכים בהם עסקים רבים מעוניינים להציג מבצעים והנחות

שלהם לקהל רחב, כשהמדיה הטלוויזיונית מהווה בהחלט כלי משמעותי וחשוב בהצגת אותם

מבצעים והנחות.


כחלק מאסטרטגיית הפרסום של שיא מדיה, אנו נוכל, יחד עם אותם עסקים, להתכונן מראש

לתקופות בהם העסקים מעוניינים לצאת במבצעים והוזלות. בין אם מדובר על "בלאק

פריידי", הנחות בחגים, מבצעים מיוחדים לאלו השייכים למועדון הלקוחות ועוד.


התרחבות מערך השירותים, המוצרים והסניפים של העסק

מסר פרסומי חשוב נוסף שעליו אנו, בשיא מדיה, שמים דגש בפרסום בטלוויזיה נוגע למקרים

בהם העסק שלכם מרחיב את מערך השירותים, המוצרים והסניפים שלו. מדובר בנקודה בה

חשוב לכל עסק להציג את אותה התרחבות, כשגם כאן המדיה הטלוויזיונית מהווה כלי

פרסום חשוב כחלק ממערך אסטרטגיית פרסום רחבה.


אנו בשיא מדיה נוכל ליצור גם כאן תוכנית מובנית, אסטרטגית וחכמה שתאפשר לכם להציג

לקהל הרחב אודות התרחבותכם. גם כאן, ניתן יהיה לנצל בצורה חכמה ויעילה את אותם

אייטמים בטלוויזיה ולאפשר לקהל הצופים להתרשם מסניף חדש שפתחתם או להציג

בהתרגשות מערך שירותים ומוצרים חדש עליו עמלתם חודשים רבים.


פעילות התנדבותית וקהילתית וקידום אירועים

אנו בשיא מדיה מדגישים בפני לקוחותינו את החשיבות הרבה של עסקים קטנים ובינוניים

שצומחים ומתפתחים , לפעול שאותה צמיחה תקבל ביטוי גם בפעילות התנדבותית

וקהילתית, כשפעילויות אלו בראש ובראשונה מסייעות לאחרים וכפועל יוצא מאפשרות

לאותם עסקים להציג פן חיובי ואנושי נוסף של העסק שלהם בפני קהל חדש הנחשף אליהם.


בימים אלו, לאחר אירועי השביעי לאוקטובר, ניתן לראות כיצד עסקים וחברות רב ים מציג ים

באמצעות המדיה הטלוויזיונית את תרומתם הרבה לפעילות התנדבותית וקהילתית, כשרובם

עוסקים בפעילות התנדבותית עבור תושבי עוטף עזה וגבול הצפון.


אנו בשיא מדיה נרצה, יחד עם העסקים אותם אנו מקדמים, ללמוד כיצד ניתן לקדם תרומה

ועזרה לקהילה וכיצד תרומה זו תתבטא מבעד למסך הטלוויזיה, בין אם בשימוש נבון

בחסויות ופרסומות ובין אם הצגת אותה פעילות באייטמים שונים בתוכניות אירוח ואף

בפאנלים חדשותיים שונים.

Comments


bottom of page