top of page

ההבדל בין חסויות לפרסומות

צפייה בתוכניות טלוויזיה בישראל חושפת את הצופים לשני סוגים מרכזיים של פרסום על גבי

המסך – חסויות ופרסומות. שני סוגים אלו מאפשרים חשיפה למאות אלפי צופים, לבטח בשעות

השיא, כשעל שניהם נרחיב בכתבה שלפניכם.


לקוחות "שיא מדיה" , שבחרו להשקיע חלק ניכר מתקציב הפרסום שלהו בפרסום בטלוויזיה, נהנים

ממחירים נוחים משמעותית בכל הנוגע לאפשרות להופיע בחסויות ובפרסומות בתוכניות טלוויזיה

מובילות בערוצי מיינסטרים וערוצי נישה שונים.


עבור חלק ניכר מלקוחות "שיא מדיה" היכולת להבחין ולהבדיל בין שני סוגי פרסום אלו קיימת באופן

מצומצם בלבד, כשחשוב להדגיש כי ישנם עסקים עליהם נמליץ ב"שיא מדיה" בהפקה של פרסומות

ואחרים בשילוב שלהם בחסויות.


מהי בעצם חסות המשודרת בטלוויזיה?

פרסום של חסויות בטלוויזיה נעשה רגע אחרי המעבר לשידור פרסומות ורגע לפני החזרה

מהפרסומות. החסויות הן בעצם אלו ש"עוטפות" את רצף הפרסומות שהוקרנו והן מציגות ברצף

מספר מותגים ועסקים , כשלא פעם אותם עסקים מוצגים כנותני חסות לתוכנית הטלוויזיה או לאירוע

ייחודי המשודר בשידור חי.


בניגוד לפרסומות, החסויות אינן כוללות, ברוב רובם של המקרים, קטע וידאו, כשרצף החסויות יכלול

לרוב בין 5-6 עסקים המוצגים על גבי המסך למשל 5-6 שניות בלבד, תוך העברת מסר פרסומי קצר,

קולע וברור.


שימוש בחסויות נעשה על ידי עסקים קטנים ובינונים וגם על ידי חברות גדולות במשק, כשאנו ב"שיא

מדיה" יודעים לבנות לכל עסק וחברה אסטרטגיה שיווקית משלה. אותם עסקים קטנים ובינוניים יציגו

בחסויות את עצמן והשירות אותו הם מעניקים, כשעבור חברות גדולות במשק, ישמשו החסויות,

לרוב, בהצגה של מבצעי מכירה מיוחדים.


בדיקה שנערכה על ידי "קבוצת יפעת" בתחילת 2022 נמצא כי הזמן שהוקצב לשידורי חסויות

בערוצי הטלוויזיה השונים גדל ב20%- לעומת ,2020 כשגידול של 17% בהקצבה לשידורי חסויות

נרשם בתוכניות טלוויזיה גם מחוץ לשעות הפריים טיים.


נתונים חיוביים אלו מצביעים על מגמה בעלייה של עסקים רבים הרואים בחסויות כלי פרסומי

משמעותי במסגרת תוכניות טלוויזיה, כשלצד התמורה הרבה מפרסום בכלי זה, מדובר בעלות

פרסום הנמוכה משמעותית לעומת פרסום והפקה של פרסומת.


שימוש בפרסומות בטלוויזיה

ב"שיא מדיה" מודעים לעובדה כי הפרסומות בטלוויזיה מהוות עדיין כלי משמעותי ויעיל בפרסום

וקידום של עסקים על גבי המרקע. הפרסומות בטלוויזיה כוללות לרוב, סרטון של 30 שניות עד דקה

בו מועבר מסר פרסומי ובו וידאו הכולל, בין היתר, השקעה בקול, תמונה ותנועה לצד אלמנטים

יצירתיים אחרים.


צופי הטלוויזיה מכירים כמובן את אותן הפסקות בשידורים בהן יש מעבר לשידור פרסומות )אלו

מוכרות בעגה המקצועית כ"ברייק"(. שידור פרסומות מושקעות בזמן צפיית שיא מוכיחות עצמן ככלי

פרסומי יעיל שיש בו להוביל להגברת המכירות וחיזוק מותגים ועסקים.


הפקת חסויות ופרסומות על ידי "שיא מדיה"

אחת מהחברות המובילות כיום בהפקה של פרסומות וחסויות לטלוויזיה היא חברת "שיא מדיה",

כשלה צוות רחב של אנשי מקצוע המתמחה באלמנטים רבים הנוגעים להפקה של פרסומות וחסויות.

הצוותים המקצועיים של "שיא מדיה" יבצעו אנליזה רחבה אודות העסק שלכם וזאת בכדי לבנות

תמהיל נכון בפרסום של חסויות ופרסומות בערוצי הטלוויזיה השונים וזאת בכדי שתוכלו להגיע אל

קהל היעד שלכם במספרים גבוהים ומרובים.


לצד הפקת פרסומות וחסויות, נוכל לבנות לכם ב"שיא מדיה" אסטרטגיה שיווקית ופרסומית רחבה

המביטה קדימה. כזו שתדע להגיב ולתת מענה לצרכי העסק שלכם, בין אם במסגרת תכנון ארוך

וממוקד ובין אם ביכולת להגיב למתרחש בפועל.

Comentários


diverse-coworkers-working-together-boardroom-brainstorming-discussing-analyzing-planning-b

הזמינו שיחת ייעוץ
ללא התחייבות!

פנייתך התקבלה בהצלחה! תודה רבה.

צרו קשר

054-8996636

email.gif

מגדל ב.ס.ר 4 | בני ברק

location.gif
  • Youtube

© 2022 כל הזכויות שמורות לשיא מדיה

bottom of page