top of page

כמה עולה פרסום בטלוויזיה?

פרסום בטלוויזיה נחשב עד היום לפרסום רחב ויעיל בו עושים שימוש חברות ועסקים רבים

בישראל. הטלוויזיה מהווה עדיין כלי תקשורת מרכזי שסביבו מתרכזים בכל יום מיליוני ישראלים

במשך מספר שעות מרכזיות ביום.


חברות ועסקים המעוניינים לפרסם עצמם בטלוויזיה מכירים בעובדה כי פרסום באותה מדיה אמור

להוות נתח מרכזי ומשמעותי בתקציב הפרסום שלהם.


אנו ב"שיא מדיה" מודעים להשפעה המשמעותית של פרסום בטלוויזיה, כשעל פי נתונים שפרסמה

חברת Global בספטמבר ,2022 הישראלים צופים בממוצע כ210- דקות ביום בטלוויזיה, כשהממוצע

הכלל עולמי עומד על 156 דקות ליום.


מהן שתי הקטגוריות המרכזיות בפרסום בטלוויזיה?

כיום ניתן להצביע על שתי פלטפורמות מרכזיות הנוגעות לפרסום בטלוויזיה - פרסום של חסויות

ופרסום של פרסומות \ תשדירים. לשתי קטגוריות אלו עלויות שונות, שגובה העלות מהווה נגזרת

למספר פרמטרים, כשהבולט ביניהן נוגע לאורך שידורן.


אילו פרמטרים קובעים את עלות הפרסום בטלוויזיה?

על מנת שנוכל להעמיק אודות עלויות הפרסום בטלוויזיה, חשוב לדעת ולהכיר כי קיימים מספר לא

מבוטל של פרמטרים, כשאלו קובעים את עלויות הפרסום השונות.


מחיר עלות הפרסום נקבע, בין היתר, לפי הערוץ המשדר, אחוז הרייטינג בתוכנית בה משודרת

הפרסומת, אורכו של תשדיר הפרסומת ועוד. בישראל, טווח המחירים המרכזי נע ממחיר של 50

אלף ₪ בעבור חסות ועד מחיר של 250 אלף ₪ לעלות פרסום של פרסומת \ תשדיר.

ב"שיא מדיה" תוכלו ליהנות מליין מחירים נמוך יותר המתחיל מ8,900- ₪ מה שיאפשר לכם להנות

ממיתוג טלוויזיוני לצד החברות הגדולות בישראל וחשיפה עצומה במחירים שפויים.


עלות הפרסום בהתאם לערוץ שמשדר

מגוון הערוצים שקיים בכל בית, מאפשר לחברות ועסקים לברור ולסמן עבורם את הערוצים

הרלוונטיים לפרסום, כשהבחירה באותם ערוצים מתחשבת כמובן בתקציב הפרסום העומד לרשותם.

עלויות הפרסום הגבוהות יותר, באופן טבעי, יהיו בערוצים המיינסטרים המרכזיים ובראשם ערוץ 12

וערוץ 13 ואחריהם כאן .11 מדובר בערוצי טלוויזיה מוכרים ומרכזיים שבהם משודרים בכל יום

חדשות, תוכניות ריאלטי, סדרות, שידור של אירועים מרכזיים, שידורי ספורט בינלאומיים ועוד.


במידה ואותם חברות ועסקים מעוניינים להציג את מרכולתם לקהל כמה שיותר רחב, יהיו ערוצים אלו

רלוונטיים יותר ובכך גם עלות הפרסום בהם תהיה גבוהה משמעותית לעומת ערוצים אחרים.

ישנם ערוצים נוספים בהם עלות הפרסום תהיה גם כן גבוהה, כשבהשוואה לערוצי המיינסטרים

עלותם נמוכה יותר. עם זאת, פרסום באותם ערוצים יכול להיות יעיל לא פחות. ניתן לקחת לדוגמה

את ערוצי הספורט, ערוצים המוגדרים כ"ערוצי נישה".


בערוצי הספורט, לבטח אלו המרכזיים, ניתן יהיה לראות ברוב המקרים חסויות ותשדירי פרסומות

המיועדים לגברים, בין אם מדובר על מכוניות, כלי עבודה ידניים ומוצרי ספורט.


עלות הפרסום בהתאם לרייטינג של תוכנית הטלוויזיה

מדידת הרייטינג בטלוויזיה בישראל נערכת עד היום. הנתונים שנאספים סביב תוכניות הטלוויזיה

השונות מהווים פרמטר מרכזי בקביעת העלויות בעבור חסויות ופרסומות בכל תוכנית טלוויזיה. וכך,

באופן טבעי, עלות חסות בתוכנית המשודרת בצהריים תהיה נמוכה משמעותית מעלות תוכנית

טלוויזיה המשודרת באותו ערוץ בשעות הערב, כשתוכנית זו גורפת בכל שבוע אחוזי רייטינג מובילים.


במקרים רבים, בהם חסויו ת או פרסומות עולים לשידור בפעם הראשונה בתוכנית עתירת רייטינג,

אלו הופכות בעצמן לשיחת היום בקרב צופים רבים, כשניתן לזהות באופן מידי ממש עלייה במכירות

של אותו מוצר או השירות שהוצע.


אורך שידור הפרסומת

בעולם התקשורת בטלוויזיה הביטוי “money is Time “בהחלט בא לידי ביטוי בצורה מלאה ממש.

פרמטר הזמן מהווה בהחלט פרמטר מרכזי בעלויות החסויות והפרסומות. פרסומת שאורכה 40

שניות לעומת אחרת שאורכה כפול, תתומחר כזולה יותר לעומת אותה פרסומת ארוכה.


שיא מדיה העוסקות בפיתוח של פרסומות, מכירה בעובדה כי קיימת חשיבות בהעברת המסר בצורה

בהירה, חדה ומהירה ועל כן אנו משקיעים מחשבה רבה כיצד ליצור פרסומת שאורכה עומד בתקביצי

הפרסום, יחד עם היכולת כי המסר הפרסומי והשיווקי עבר בצורה ובאופן אליו כיוונו.


מעוניינים לבנות לעצמכם תוכנית פרסום רחבה ויעילה בטלוויזיה? פנו ל"שיא מדיה" ויחד נוכל

לקדם העסק שלכם במדיה המשפיעה והרחבה בישראל.

コメント


diverse-coworkers-working-together-boardroom-brainstorming-discussing-analyzing-planning-b

הזמינו שיחת ייעוץ
ללא התחייבות!

פנייתך התקבלה בהצלחה! תודה רבה.

צרו קשר

054-8996636

email.gif

מגדל ב.ס.ר 4 | בני ברק

location.gif
  • Youtube

© 2022 כל הזכויות שמורות לשיא מדיה

bottom of page