top of page

מהו ערך המוסף בפרסום העסק שלכם בפרסומות אוחסויות בטלוויזיה?

לקוחות שיא מדיה נהנים כיום מקמפיינים פרסומיים , כשחלק ניכר מאותם קמפיינים כולל

פרסום במדיה הטלוויזיונית באמצעות שידור של פרסומות וחסויות. השימוש במדיה זו

מהווה, עבור אותם עסקים קטנים ובינוניים, ערך מוסף משמעותי עבורם.


אסטרטגיית הפרסום והשיווק של שיא מדיה מכוונת להשיג מספר מטרות עבור העסקים

הבוחרים בשירותיהם. השגת אותן מטרות מאפשרות, באופן טבעי, לכל עסק ליהנות מערך

מוסף הבא לידי ביטוי במספר אופנים, כשעל אלו המרכזיים ניגע בכתבה שלפניכם.


ייחוד והבלטת העסק שלכם לעומת המתחרים בשוק

אנו בשיא מדיה יודעים לומר, מתוך ניסיון של שנים רבות, כי הבחירה לצאת בקמפיין פרסומי

בטלוויזיה עבור עסקים קטנים ובינוניים, מעניק להם ייחוד והבלטה לעומת המתחרים שלהם

בשוק.


בתחומים בהם עסקים מקדמים קמפיינים פרסומיים שונים הכוללים פרסומות וחסויות

בטלוויזיה, נראות וחשיפת עסק קטן או בינוני בפרסומות וחסויות, לבטח אם אלו קורים

בשעות צפיית השיא, הופכת את אותו עסק, באותו תחום מצומצם לייחודי ובולט לעומת

מתחריו.


חשיפת העסק במדיה הטלוויזיונית הופכת אותו לעסק שנזכור ברגע שנצטרך לרכוש מוצר או

שירות שלו. העובדה כי אנו, כצופים, נחשפנו לעסק בפרסומת או חסות, תגרום לרבים

מאיתנו לפנות אליו בעת הצורך.


העסק שלכם עובר "לשחק" במגרש של הגדולים

לאורך שנים וגם כיום, חלק ניכר מהפרסומות והחסויות בטלוויזיה שמורות לעסקים וחברות

גדולים ומוכרים בשוק הישראלי – בהחלט ה"מגרש" של הגדולים והנחשבים. כניסה של עסק

קטן לרולר הפרסומות והחסויות בטלוויזיה הופכת את אותו עסק לכזה שנמצא ב"משחק" של

הגדולים.


תפיסת אותו עסק קטן ובינוני, שיצא בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בהובלת שיא מדיה, הופכת

אותו למוכר ובולט וכחלק מאותו "מגרש" של הגדולים, הן בעיני לקוחותיהם הוותיקים והן

בעינו אלו החדשים. כך, מקבל העסק שלכם שדרוג מעמדי המהווה מאפיין נוסף בהשגת

חלק ממטרות הקמפיין.


המעבר "לשחק" במגרש של הגדולים מהווה ערך מוסף שיש בו להשפיע גם על התנהלות

העסק ברמת הבעלים, המנהלים והעובדים וכיצד הם רואים ותופסים אותו. תפיסת העסק

החדשה במסגרת הבעלים, המנהלים והעובדים מהווה קטליזטור לקידום ושינוע של תהליכים

פנים ארגוניים שיש בהם להוביל את העסק להשגת יעדים ארוכי טווח, לא רק כחלק

מאסטרטגיית הפרסום והשיווק שבה שיא מדיה לוקחת חלק מרכזי.


העסק שלם הופך לזכיר ומוכר ברמה הוויזואלית

הוויזואליה של פרסומות וחסויות, בהם מתמחה שיא מדיה, מהווה גורם משמעותי בעל ערך

מוסף המייחד קמפיינים פרסומים בטלוויזיה. הפקת הפרסומות והחסויות על ידי שיא מדיה

נעשית באמצעות מספר אנשי מקצוע, כשחלקם מתמחים ביכולת להעביר מסר באמצעות

ויז'ואל שקשה להתעלם ממנו.


פרסומות וחסויות כיום נהנות מהפקה הכוללת, לא פעם, שילוב של ויזואליה המהדהדת אצל

כל מי שצופה בה. הטכנולוגיה העומדת לרשותנו בשיא מדיה, בשילוב עם אנשי מקצוע

יצירתיים , הופכת כל פרסומת וחסות למדיה זכירה, כשזו מתחברת אצל הצופים למותג

והעסק עצמו.


גלישה באתר האינטרנט של שיא מדיה תאפשר לגולשים להתרשם מהפקת פרסומות

וחסויות שנעשו עבור עסקים קטנים ובינוניים בעבר, כשפרסומות וחסויות אלו הצטיינו ובלטו

גם בזכות הוויזואליות שנוצרה בהן.


עליית ערך האמינות והמקצועיות של העסק שלכם

חשיפת העסק שלכם, במסגרת קמפיין פרסומי בטלוויזיה בהובלת שיא מדיה, מעלה ותורמת

גם לאספקטים נוספים הנוגעים לאמינות ומקצועיות העסק שלכם.

פרסום במדיה הטלוויזיונית נתפס, בעבור צופים וצרכנים רבים, כמדיה בהם הם גם צורכים

מידע רב, בין אם מדובר על חדשות, אקטואליה ועד תוכניות העוסקות בנושאים שונים

וחשובים.


שילוב של פרסומות וחסויות, במדיה הנתפסת כאמינה ומקצועית על ידי צופים וצרכנים רבים,

"צובעת" את העסקים והחברות בפרסומות והחסויות המשודרות באותה המדיה כאמינות

ומקצועיות גם כן.

תגובות


bottom of page