לאורך שנים רבות ראו עצמם עסקים קטנים כעסקים שאין באפשרותם לזכות בפרסום רחב
בערוצי הטלוויזיה המרכזיים. כיום, בזכות חברת שיא מדיה, האפשרות לפרסום רחב במדיה זו
הוא לגמרי אפשרי ורצוי.
חלק מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל שואפים כיום להגיע למספר רחב של לקוחות וזאת מבלי
הגביל עצמם ללקוחות פוטנציאליים הנמצאים בקרבה פיזית לעסק שלהם. השאיפה של אותם עסקים
להתפרסם בצורה רחבה, מביאה חלק ניכר מהם לפנות לשיא מדיה בעבור האפשרות לקדם עבורם
פרסום בטלוויזיה, כשפרסום זה מהווה חלק מאסטרטגיה שיווקית ופרסומית רחבה יותר אותה יודעת
שיא מדיה להעניק לכלל לקוחותיה.
מהם אותם עסקים המוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים?
אנו בשיא מדיה מעניקים שירותי פרסום ואסטרטגיה ללא מעט עסקים וחברות בישראל. גודלם של
העסקים הנהנים משירותנו משתנה ובעל מאפיינים שונים.
עסקים ותיקים בהם מועסקים מאות או אלפי אנשים ולהם סניפים רבים בישראל יחשבו לעסקים
גדולים, כשחשיפתם בטלוויזיה תהה מוכרת לרבים לאורך שנים. מנגד, קיימים בישראל עסקים
קטנים יותר. ברוב המקרים יהיה מדובר בעסקים מקומיים ו"משפחתיים" בהם מספר מצומצם של
עובדים, כשעד השנים האחרונות פרסום בערוצי המיינסטרים בטלוויזיה נראה עבורם כלא רלוונטי
ולא אפשרי.
על פי הגדרת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, עסק קטן מוגדר כעסק בו חמישה
עד 20 עובדים, כשמחזור המכירות השנתי שלו הוא עד 20 מיליון .₪ אנו, בשיא מדיה, מאפשרים,
כאמור, לעסקים אלו ליהנות מפרסום בטלוויזיה, כשגם עסקים קטנים יותר, שאינם עומדים באותה
הגדרה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, בהחלט יכולים ליהנות אצלנו
מאסטרטגיית פרסום רחבה ובתוכה פרסום בערוצי הטלוויזיה השונים.
מדוע עסק קטן ירצה לפרסם עצמו גם בטלוויזיה?
לאורך שנים רבות, ראו עצמם עסקים קטנים ובינוניים בישראל כעסקים האמורים לשרת ולפנות
לנתח מצומצם של לקוחות, כשלקוחות אלו גרו ברדיוסים קרובים למיקומו של העסק. חנות בגדים,
למשל, הנמצאת בעיר מסוימת, תשאף שלקוחות פוטנציאליים באותו עיר ובישובים סמוכים יכירו
אותה ויהנו מהבגדים שיש לה להציע.
כיום, המרחב הדיגיטלי בו אנו פועלים מאפשר לעסקים קטנים להציע את מרכולתם כמעט לכל אדם
על כדור הארץ. אותה חנות בגדים שפעלה ברדיוס מאוד מסוים, הופכת לעסק המאפשר רכישה שלבגדים באמצעות חנות מקוונת וכך כל אדם, בכל נקודה כמעט בכדור הארץ, יכול להפוך ללקוח של
אותה חנות "קטנה".
אנו בשיא מדיה מבינים כיום את הצורך של אותם עסקים קטנים לצמוח ולהתרחב. חלק מהיכולת
להגיע לקהל רחב יותר מצריך כמובן תוכנית פרסום רחבה, כשלמדיה הטלוויזיונית מקום מרכזי
ומוביל ביכולת לגרום לאותם עסקים קטנים להיות מוכרים ברמה הארצית.
כיצד עסקים קטנים יוכלו לשאת בהוצאות פרסום בטלוויזיה?
רבים מהעסקים בישראל מבינים כי פרסום בערוצי טלוויזיה מרכזיים בישראל, לבטח בשעות השיא,
מצריך תקציב פרסום גדול שאין באפשרותם לעמוד בו. העובדה כי לאורך השנים חלק ניכר
מהפרסום בטלוויזיה היה שמור לעסקים וחברות גדולות, רק הדגיש את העובדה כי פרסום במדיה זו
אינו אפשרי עבור אותם עסקים קטנים.
אנו, בשיא מדיה, רואים בפרסום של עסקים קטנים מיומנות חשובה ומשמעותית במסגרת שירותי
הפרסום אותם אנו מעניקים. מיומנות זו מאפשרת לנו לבנות לאותם עסקים קטנים אסטרטגיית
פרסום בטלוויזיה במחירים ותקציבים נוחים יותר וכאלו, שבסופו של דבר, יוכיחו עצמם ככדאיים.
מעוניינים לשמוע מה יש לנו להציע? מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום. בפגישה נכיר אתכם
ואת העסק שלכם מקרוב, נציע תוכנית פרסום רחבה ומגוונת ונבנה יחד דרך בטוחה להצלחה.
Commentaires