מערך הפרסום של שיא מדיה מאפשר ללקוחותיו פרסום רחב ומגוון הבא לידי ביטוי
במספר פורמטים טלוויזיוניים. לצד זאת, נהנים הלקוחות מחשיפה גם במרחב הדיגיטלי
וזאת באמצעות פרסום כתבות יחסי ציבור באתרים מובילים.
גופי תקשורת טלוויזיוניים וגופים אחרים בישראל מכירים בכוח הפרסום הרב הקיים במרחב
הדיגיטלי. כיום, לערוצי הטלוויזיה המרכזיים, בהם שיא מדיה מקדמת את לקוחותיה
באמצעות פרסומות וחסויות, ישנה נוכחות רחבה גם באותו מרחב דיגיטלי, כשבסיסו העיקרי
בא לידי ביטוי באמצעות אתר אינטרנט ושימוש רחב במדיות החברתיות השונות.
הנוכחות הרחבה של גופי תקשורת מרכזיים במרחב הדיגיטלי הולידה עם השנים ענף
פרסומי נוסף המאפשר לחברות, עסקים גדולים ובינוניים חשיפה בדמות כתבות יחסי ציבור.
כתבות המאפשרות לקוראים להיחשף לעסקים באופן מעט שונה, המספק יותר תוכן וידע
אודות אותו מותג והעסק שלכם.
שילוב כתבת יח"צ כחלק ממערך פרסום רחב
אנו בשיא מדיה בונים לכל לקוח מערך פרסומי רחב וזאת באמצעות צוות מקצועי העמל על
הכרת העסק, מטרותיו, הגדרת וזיהוי קהל היעד, זיהוי יתרונותיו היחסיים, מגרעותיו ועוד.
אנליזה זו, מאפשרת לנו, בשיא מדיה, לבחור בתוך בניית מערך הפרסום את כלי הפרסום
בהם נרצה לעשות שימוש.
בחלק ניכר מהמקרים, שילוב של כתבת יח"צ באחד מאתרי החדשות המרכזיים יהווה חלק
ממערך פרסום רחב יותר. אנו, בשיא מדיה, נרצה שאותה כתבה תתפקד כמקור פרסומי
נוסף עבור גולשים וצופים בטלוויזיה שכבר זכו להיחשף לעסק שלכם, כשאותה חשיפה
נעשתה באמצעות שילוב של פרסומות, חסויות וכאייטם באחת מתוכניות האירוח.
להכיר את האנשים מאחורי המותג
כתבות יח"צ באתרים מובילים, טוענים המומחים של שיא מדיה, מהוות כלי נהדר להכיר
באופן ישיר ובלתי תלוי את האנשים העומדים מאחורי המותג והחברה. עבור ישראלים רבים,
הכרות זו מאפשרת להם "להתגבר" על מכשול החשדנות ולהתחבר למותג ולמוצרים
באמצעות הכרה של האנשים עצמם מאחורי המותגים.
באותן כתבות, מתאפשר לאנשים העומדים בראש החברה לספר באופן רחב יותר אודותם.
מי הם באמת, מה הוביל אותם לתחום בו הם עוסקים, מה חשוב להם להעניק לכל לקוח ומה
מוביל את עבודתם ברמה הרגשית.
היכולת להכיר באמצעות אותן כתבות יח"צ, שאנו בשיא מדיה מפיקים, את המרכיבים
האנושיים העומדים מאחורי כל מותג, מאפשרת לקוראים חיבור מעמיק וקרוב יותר, כשאותו
חיבור לא תמיד מתאפשר באמצעות פרסומת או חסות המוגבלות בזמן ומאופיינות בהעברת
מסר חד וברור.
מה נדרש מכם, הלקוחות, בכדי שנוכל ליצור כתבות יח"צ?
אנו בשיא מדיה מורגלים ומכירים את כלל השלבים הנוגעים לבניית אסטרטגיה פרסומית
רחבה. חלק מבנייה של אותה אסטרטגיה כוללת, כאמור, הפקה ושילוב של אותן כתבות
יח"צ, כשיצירתן מצריך כמובן את שיתוף הפעולה שלכם.
על מנת שנוכל להפיק כתבת יח"צ מהודקת ומרשימה נרצה, בראש ובראשונה, שכותב התוכן
שלנו יוכל לשוחח איתכם ישירות. השיח הישיר עם כותבי התוכן יאפשר לנו לקבל התרשמות
נוספת מאנשי מקצוע המתמחים בכתיבה של כתבות מסוג אלו, כשהתרשמותם שלהם תהה
חלק נוסף מתמהיל ההתרשמות המתגבש על ידי צוות הפרסום של שיא מדיה.
באמצעות גרף שאלות ושיחה פתוחה, יבססו כותבי התוכן כתבה של 800 מילים לפחות.
כתבה בהם נוכל להציג בפני הקוראים את הסיפור מאחורי העסק והמותג, מה מניע אתכם,
מהם המוצרים והשירותים הייחודיים שאותם אתם מעניקים ועוד.
יצירת הכתבה על ידי כותבי התוכן נעשית באישור סופי שלכם, תוך יצירת דו שיח שיאפשר
לדייק ולחדד את המסרים בכתבה בטרם ההחלטה לפרסמה. בכתבה עצמה נוכל לשלב
תמונות יח"צ, סרטונים ואף ראיונות שביצעתם בתוכניות האירוח.
Comments